kubra3rkan evet malesef sezeryan düşünüyorum . doğumumda öyle çok kolay olmadı ama doğumdan korkmuyorum , bana dikişin olmayacak desinler yine normal doğururum hiç problem değil 😂😂 diyolar ya normal doğumda ne var hemen ayaklanıyorsun falan . ben 2 ay süründüm 2 ay ağladım acıdan oturup kalkamadım .sezeryan dikişi yukarda ,not ak doğum dikişi düşün vajinada yada popomda oturup kalkıyorsun üstüne . o yüzden sezeryan dikişiymiş yok acısıymış yok ilk kalkınca canın acıyormuş hiç gözümde değil 2 ay her kalktığımda canımdan can gitti benim 😂 yani şöyle düşünün hiçbişey olmasa ağrısız acısız mis gibi tertemiz bi doğum yaşayacaksınız . benim çevremde sezeryan olan nerdeyse herkes 2 güne normal hayatına döndü . ben abartıldığını düşünüyorum sezeryanın . elbette zorluğu vardır ve benim başımdan sonrası zorlu olan uzunca bi süreç geçti normal yapmış birisi olarak ilk doğumunu . buna dayanarak konuşuyorum . dikişsiz kesisiz doğum yapıp doğumhaneden yürüyerek çıkanlar da var onlar çok şanlılar . yada adet sancısı gibi sancım var diye gidip 8 cm açıklıkla karşılaşanlar . biraz olumsuz konuşmuş olabilirim ama ben her zaman kötüyü düşünüp halime şükrederim 😂