Melo07 Kizlar annem bugün sumak turşusu yaptı yani sumagi normal suya koyuyorsun 1 saatte rengini veriyor ve eksisini veriyor 1 bardak ondan içtim sonra aklıma geldi netten baktım düşüğe neden olabilir diyor korktum şuan inşallah birşey olmaz :(
Ankara11 Internetten hic bakmamistim ama bnde 3 kere falan bol sumakli salata yedim bi zarari olmadi bundan sonra yememeye dikkat ederim bndr
Mimik Melo07 ben dolmada da salatada da, ve hatta tozunu baharat olarak da kullaniyorum… Asiriya kacmadiktan aonra aorun olmaz insaAllah… Oyle 1 bardakla dusuk olsaydiiii… Istenmeyen gebeliklerde bu yontemler kullanilirdi…
Melo07 Mimik salatalarda tozunu kullaniyorum zaten az kullanıyorum Bahsettiğim suyuydu ondan korktum biraz
Mimik Melo07 korkma korkma… ben de bilmeden bikacsey yedim ictim… Allah a emanet insaAllah bisey olmaz… kac haftaliksin bu arada?..