Cano91 Kızlar 21+4 teyim baş ağrım çok fazla oluyor tansiyonumu ölçtüm önceden 10 dan yukarı çıkmazdı 12.50 7.80 çıktı yüksekmi sizce baş ağrısı çeken varmı benim gibi