deletedmom6295 Televizyonda, telefonda ,sokakta vs hiç mi yiyecek içecek görmüyoruz elbette görüyoruz ama kendimizi dizginliyoruz “canım çekti n’olacak şimdi” diyip hemen ona sahip olmaya yani tatmaya çalışmıyoruz.Hamilelik özel bir durum tabi ki ama abartmayalım.