Merhaba inşallah güzel haberler alırsınız.
Benim 7. Haftada çok zor duyulmuştu, bir saniye civarı, doktor 10 gün sonra tekrar çağırdı duyduk çok şükür.
Rahmim arkaya dönük olduğu için ultrasonla keseyi görmek bile çok zordu.
Diyeceğim o ki, kalp atışı duyulmamasının tek sebebini kötü düşünmeyin, belki bizlerin tahmin edemediği ihtimaller de vardır. 🙏 Her şey gönlünüzce olsun