Canım ben hamile değilken oldum. Aynen dediğin gibi uyandım ve yüzümün sol tarafı tutmuyordu. Hanile olmadığım için kortizon tedavisine başlamıştık ve tamamen geçmesi 2,5 ay sürmüştü. Yüzünün tutmayan tarafına sürekli sıcak su torbası koy. Ütüyü yanina al havluyu isit isit yuzune koy. Youtubeda yuz felci icin videolar var o egzersizleri yap zeytinyagiyla masaj yaparak. Kesinlikle o bölgeyi sürekli ısıtman gerekiyor. Allah yardımcın olsun çok zor bir şey yaşayan bilir. Ama korkma geçecek inşaAllah.