Kızlar 15 + 5 teyim. Gece uyuyamadım ilk kez,uykum kaçtı, çok geç yattım baya da uyumuşum sonra ,bir uyandım,başımın sol tarafı da enseye kadar ağrıyor ve midem çok bulanıyor.soğuk terler döküyorum. Tuvaletim normal ,ateşim yok. Normal mi? Lütfen bana yazın.. Bunu yaşayan var mı? Tek başımayım korkuyorum. Hastaneye gitsem acillerde kadın doğum olmayınca anlamazlar ilaç verirler bebeğime bişey olur diye korkuyorum.