Cerenkaya Kizlar bebeğin suyu fazla artmış erken doğum olabilir dedi doktor şeker yüklemesi yaptı sonucuna göre diyet verecem dedi iki tane kan aldılar yarın tekrar gel dedi böyle sorun yaşayan oldu mu acaba
linaninnn-_annesi Cerenkaya benimde suyum fazla şeker yüklemesi yaptirdim ama birsey çıkmadı sadece takip altında oluyorsun yaptıkları hicbirsey yok yani bende öyle
Melismomyy Cerenkaya benimde gebelik şekerine bağlı olarak suyum fazlaymış doktor bana da erken doğum olabilir dedi.. Diyetine vs dikkat et yoksa bu su daha çoğalır ve bi anda boşalır bu da erken doğuma yol açar dedi kibarca 🥲
linaninnn-_annesi Cerenkaya kontrolden kontrole çağırıyorlar ilk başta benide çok korkuttular yok bebekte bir sknti vardır yok erken doğum inan artık düşünmek istemiyorum çünkü strese girdikçe daha kötü olacak biliyorum tedavisi yok sonuçta