Fatmagenc valla son kontrolden bir önceki kontrolde bebek kanala inmiş hiç açılma yok haftaya tekrar gel dedi gittim 1 cm dedi haftaya kadar bekleyelim yoksa suni verip başlatacaz doğumu dedi tam 40 haftayı doldurmuştum o gün doktordan çıktık eve geldim uyudum uyandım sürpriz nişanım geldi 40+2 de doğdu paşam 🥰