merhaba hanımlar 38 haftalığım. Koronayım 6. günü karantinamın. Bebeğimin hareketlerini hissedemeyince bazen aşırı korkuyorum karnımı sallıyorum. Çok psikolojim bozuldu. Doktorum ambulans çağır seni pandemi hastanesine götürsünler dedi de o psikolojiyide istemiyorum oturup ağlıcam nerdeyse elim kolum bağlı hissediyorum. Öksürük harici hiç bişeyim kalmadı allaha şükür. 2 doz günde kan sulandırıcı kullanıyorum. aşısısızdım 🥺