Ebraradinn dediginiz gibi de düşünüyorum bir yandan daha çok üzülüp bebeğimi de üzmek istemiyorum.
Testlerin doğruluk payına ne kadar güvenilir onu da bilmiyorum.O kadar sağlıksız,hasta denilen ama turp gibi doğan bebek hikayeleri de var.
Inanın kafam çok karışık😔😔