Filizz123 Nası gidiyo kızlarr biz az önce kontrolden geldikk herşey yolunda çok şükür brz sancım çıktı ama düzensiz dedi doktor kilomuzda 2880 grm olmuş sizin bebişler kaç grm ☺️
Bifat1 Filizz123 34+6 da gittim 2710 dedi 💕 35+1 olduk 36 da tekrar kontrolümüz var çünkü erken Doğum riskimiz var bebeğim ters bakalım dönmesini bekliyoruz döner mi dönmez mi bilemeyiz ama suyumuz dönmesi için yeterli değilmiş ama gelişimi iyi dedi çok şükür 💕
ozgese-s Cuma günü kontrol bakalım kaç gr olduk geçen hafta benim de sancılarım çıktı ama düzensizdi bugün çok daha şiddetli 😔
Ege25 Kızlar bende 35oldum ama alakasız olcak ama benim erken doğum riski var 3gündür sarı yada beyaz sulu akıntılarım oluyor sizde varmı acaba özeldeki doktora ne sorsam normal diyor devlete gittim oda fitil verdi😔yorumlarınıza ihtiyaçım var
Kamumu Ege25 bende bugün kontrole gittim. Aynı şey bende de var. İnce küçük kağıt verdi. Afedersiniz özel bölgeye koymak için. Su mu diye. Başka birşey demedi. Bazen adet dönemi tarihinde de olabiliyor bende.
Ege25 Kamumu ya bana normal diyip duruyor doktorunuz amniyon sıvısımı diye kontrol ettirmiş sanırım doğrumu 15gün önce dişim için antibiyotik kullanmıştım sonra devletteki donaxyl verdi fitil 1tanesini kullandım digerlerini kullanmadım bile fitili atalıda 1hafta oluyor anlamadım gitti 😢
Mucizemannesi21 35+3 olduk minigimle cuma günü kontrol var daha nst baglanmadım acaba cuma günü bağlarlarmı merak ediyorum
Kapadokyali Ege25 Merhaba bende 34+4 hamileyim fakat 35 de Dr gidecem nst ye bağlayacak beni aceba 35 de kan tahlili yaptıran var mı ben dr sormayı unuttum o yüzden yaptırsam mi yaptirmasam mi ?
Ege25 Kapadokyali Bana yaptırmadılar canım doktorun gerekli derse yaptır istersen 35yeni oldum 4gün önce gittim bişey demedi benim erken doğum riskim var diye nst ye erken bağladı benim bildiğim bi sıkıntın yoksa nst ve kan tahlili yapılmıyor
Ege25 ahsennazli Neden düşük olduğunu düşünüyorsun ki doktorun söylemiştir ideal kilo olduğunu gayet normal Kilosu moralini bozma lütfen
Bifat1 ahsennazli tam 33+4 te gittim o zaman 2.300 dü 💕 bence kilosu gayet güzel her bebeğin bir olacak diye bişey yok ama 💕 sağlıkla gelsinler
Kapadokyali BesteCanerKutluzolu Ege25 Yok canm erken riskim felan çok şükür bana da bişey demedi ama ben yine de bı kan tahlili yaptırayım dedim canm bı sıkıntı yok çok şükür şuana kadar 2 kere kan verdm bildgm kadarıyla 35 haftalıkken de kan veriliyor o yüzden sorudm cnm