Tazeanne2408 Merhaba bebeğim için hazırlıklara başladım philips avent biberon düşünüyorum .cam normalde sağlık açısından daha iyi deniyor ama ağırmış ve bebek tutamaz diyenler olmuş .siz hangisini tercih ettiniz
Lulikli Tazeanne2408 evet ben cam biberon aldım canım aventin. Zaten en az 4-5 ay ben vereceğim biberonu bebeğime. O sürede de zaten eskimiş olur. Daha sonra normal plastik olan biberonlardan alıp destekleyeceğim. Büyüdükçe ikisini de rahatça tutar
Gmz34- Tazeanne2408 kızımdan kalma acentem küçük cam biberonu var zaten başlarda tutamıyorlar ben tutuyorum büyüdükçe tutturuyorsun.Tutuyor güçlendikçe 🥰
Leylayz Tazeanne2408 canım bende avent ufak boyunu aldım cam olan zaten ilk aylarda bizim desteğimizle içerler, daha sonrası içinde wee plastik olandan aldım
Tazeanne2408 Lulikli bende öyle düşündüm aslında önce cam alayım küçükken sonra büyüğünü plastk tercih ederim şeklinde
lunam blueberyy00 aynen ben de öyle aldım. Zaten ilk 6 ay kullanıp kullanmayacağımız bile belli değil.
3mlek2bebkannesi Tazeanne2408 cam aldım ben oğlumdada kullandım o biberonu tutmaya başlayana kadr yenisini alma zamanı geliyo
Aselinkooo Tazeanne2408 yani bebeğe siz vereceğiniz için ilk zamanlar cam olması daha iyi kaynatması falan kolay tertemiz oluyor. Ben cam tercih etmiştim pek biberon tutmadı 6,aysan sonra atmalara başladı eline vermedim bende pek 😄
LawyerEce Tazeanne2408 Belli bir süre siz tutacaksınız zaten minicik bebeğin tutmasını beklemek yanlış. Plastik ürünlerin sağlık açısından uygun olduğunu düşünmüyorum çabuk sararıyor bâzıları. Bende Philips Avent kullanıyorum memnunum.
Deletedmom_29 Tazeanne2408 Valla canım annem iki kardeşimede cam kullandı mis gibi kaynatıp temizliyordu hijjenik sağlıklı bende tommee tippee cam model alıcam
Ysgl26 Zaten bebek tutamaz ki biberonu siz tutacsksınız :) sıcaklığı koruması ve sağlık açısından bence de cam biberon
Deletedmom10846 Tazeanne2408 bn oğlumda cam dr brown kullandım kolik olanlardan. Şimdi oğluma yine emzik kısmını yenileyip kullanıcam
bilges Tazeanne2408 ben 150 ml lik lansioh aldım cam büyük değil zaten belli bi aya gelene kadar ben tutucak ilaki . ben plastik almayı düşünmüyorum . he tabiki tutamaz felan o smn başka ama zaten büyük biberonndegil ve ağır degil