Zehracan114 24+5 haftadayız bebeğin hareketleri vajina kısmına çok baskı yapıyordu doktora gittim bebeğin kafası aşağıda dedi. Yürüyüş yasakladı doktor. Bu durumu yaşayanlarınız varmıydı?
Aselinkooo Zehracan114 ayakları aşağıda olunca da çok baskı oluyor bende baskı hissediyordum ayakları aşağıdaydı geçen gün resmen alt tarafımda hissettim vajina da yani. Yadakladıysa çok yormayın kendinizi baş geliş olması riskli bişey değil aslında dönüp duruyor zaten bebek
Happybsrn Zehracan114 benimki de hep aşağıda baştan beri çok şükür 30. Haftadaym ,kendimi yorunca kasık ağrım oluyor başka da birşeyim yok,ama doktor hiç öyle bir şey demedi, sen yine de dinlen sürekli
Zehracan114 Aselinkooo Umarım riski yoktur. Aşırı derecede hissediyorum ve çok ağrı yapıyor. Çok teşekkür ederim 🙏
Zehracan114 Happybsrn çok şükür inşallah bizdede sorun olmaz ilk gebelik insan ister istemez korkuyor🥲
architect Benimde o haftalardan beri başı aşağıda 35. Haftaya girdim hiç yön değiştirmedi. Baskı hala devam ediyor ama dr um yürüyüşü yasaklamamıştı aksine haftada 4 gün yürü dedi her hamile her dr farklı tabii
Zehracan114 architect Yaaa bende yürümeyi çok istiyorum ama en fazla 5-10 dakika mesafe yürüyebilirsin dedi. Hayırlısı olsun bakalım