Gencanneadayi9 ben henüz doğum yapmadım ama ablam iki kızını da normal dogurdu 38. Haftasında. Dün nst’ye girdim, bir anne geldi doğum yapacakmıs açılması ve sancısı vardı. 40+5’teymiş. Ay 32’deyim ama zaman geçmiyor resmen, 40’ları aştığımı düşünemiyorum bile🤣 sağlıkla, vakitlice gelsin kuzularımız erkenci de olmasınlar cok da bekletmesinler inşallah