1sincaptanesi işte ben stoktan da korkuyorum , benim oğlum esmer . teni hiç hassas değil her bezi kullandım pişik vs yapan olmadı hiç primadan , miniese e kadar . ama ger bebek farklı işte . oğluma da sleepy bionatural kullanıyorum . bu bebişe de ondan alıyorum denk geldikçe . 1 numara 100 tane falan var şuan için . 2 numara 200 civarı . denk gelince bi 100 civarı daha alıcam 1 numara . sanmıyorum benden iri kıyım bişey çıksın . bi de bu kız olcak . çabuk gelişiyorlar doğduktan sonra ama öyle 10 günde falan geçmedik 2 numaraya oğlumda tam zaman hatırlamıyorum ama en az 1 ay kullanmışızdır. yine de stoklu gidecekseniz diğer numaralardan da alın tek numaraya yüklenmeyin . ıslak mendik stokladım ben baya 😅 24 paket sleepy bionatural aldım . oğlumda 1.5 sene naturalini kullandım . natural , bionaturalden daha güzel bilginiz olsun . natural olan cidden havlu gibi kocaman ve vıcık vıcık bi ıslaklık yok . tam yenidoğan için . ben o kadar beğenerek kullandım ki çocuk eşek kadar oldu 1.5 sene natural kullandım 😂 sonra yeşil pakete geçtim . ıslak mendil almadıysanız ilk zamanlar için kesinlikle sleepy natural yenidoğan ıslak havlu . zaten içeriği tertemiz sanmıyorum ki alerji vs yapsın . su ve pamuk sadece