OsmanEge_12 32+3 haftalık hamileyim tansiyonum 7 ye düşmüş bi haftadır geçmeyen karın ağrım bel ağrım var zaten karnım taş gibi sizce tansiyon çokmu kötü
Elika0 OsmanEge_12 canım ben covit olmuştum sonra tansiyonum hep düşmeye başladı. Doktorum düşük tansiyondan korkma bizi korkutan şey yüksek tansiyon demişti. Korkma o yüzden düşük tansiyondan ☘️
Eda_6 OsmanEge_12 canım benim de bazen ayakta çok fazla durursam tansiyonum düşüyor. 35+5 haftalığım bu arada🥰 Tansiyon düşüklüğü iyiymiş. Tansiyonun çıkması kötüymüş. İstersen yine de doktoruna sor. Benim tansiyonum hep 10/5 10/6 olur düştüğün de 9/5 9/6 olur
Deletedmom_7156 OsmanEge_12 hamileliğimin başından belli tansiyonum hep düşük bu yüzden bayildim bile oldu ama tedavisi olan bisy değil doktorum dikkat etmem gerektiğini söyledi ve sürekli tansiyonumu ölçüyorum