Berilikom Merhaba anne adayları 13 haftalık olduk aşırı saç dökülmem var ilk hamileliğimde saçlarım çok daga gürleşip güzelleşmişti bu hamileliğim çok farklı varmı benim gibi plan😢
Hmyr_ygt Berilikom evet ben 🙋🏼♀️ Malesef benimde aynı saçlarımın boyası da iyice açıldı malum boyatamıyorsunda bakımda yaptıramıyorum doktorunla görüş keratin kullanmanda sakınca görmezse kullan ben öyle yapacağım
Berilikom Hmyr_ygt içerden takviye almak lazım vitamin eksikliği mağlum keratin işe yaramı bilemedim geçermi acaba emzirme döneminde baya dökülüyor zaten bunda hamileyken başladı