Rmys09 bende doğumdan önce mochi almıştım ama sonrasında öğrendim ki sağım için değil akan sütü toplaması içinmiş 🤷🏻♀️ Doğumdan hemen sonra göğüslerim taş gibi oldu ve aşırı Ağrı yaşıyordum hemşirem manuel ile bu göğsü boşaltman imkansız demişti bebekte çok küçük olduğu için doğal olarak boşaltamıyordu hemşire elektrikteki sağım makinasında sağım yapmamı söylemişti o şekilde yaptım aman Allah korusun mastit olmayın en büyük korkumdu dehşet dolup Ağrı yapıyordu çünkü 😅 hastane tipi sağım makinası kiralamıştım çok memnun kalmıştım