Denizliche ben hayat hastanesine gidiyorum dün 40 haftayı tamamladık fatih Tuncel'e gidiyorum çok iyi bir doktor güzel tavsiye ederim baş hemşiresi çok iyi doğum odaları ve doğum haneyeyi gezdirdi bilgi verdi isteklerim konusunda hassas davrandılar kabul ettiler doğumu bekliyorum suan açılma var sancı dalgalarını takipteyim mine hanımdan da çok memnun olan var ama kendisi doç. Dr. Olduğu için Bi onun fiyat tarifesi farklı 😊 doğum anında kendileri geliyorlar bildiğim kadarıyla Facebook ta sayfaları var doğum odalarının olduğu albümde yorumlarda baya memnun olan çok bende orda görüp gitmiştim 😊