Aselbilal Offf kizlar bana bi oneride bulunun...ayin 3 ne doktorum gun verdi yarin da normal kontrolum var ama benim beegim asagida oldugu icin dr her hafta alttan muayene ediyor acilmam var mi yok mu diye?simdi ben yrn gitmesem haftaya gitsem cunku haftaya gidersem agda yapabilecegim bu hafta agda yapamiyorum 😞haftaya yapip gidersem dogumada kolaylik olur yoksa jilet le almam gerekiyor bunu da yapmak istemiyorum gitmesem yrn pisman olur muyum acaba🤔cokkk uzun oldu kusura bakmayin 🤗
iremby Aselbilal herhangi bir sorun yoksa 1 hafta gec gitmende bir sey olmaz herhalde. Ama istersen doktorunu ara bir sor haftaya gelsem olur mu isim cikti de
Meray Bize ne bacım senin şeyinin kıllarından 😁 kıllar bebekten daha önemliyse doktora haftaya git. Yarın kıllı gidersen de Doktor Eminim senin kıllarına bakıp “ayyhhh ne pis” demez.
tubaaden Aselbilal eğer çok fazla değilse kontrolüne git. Kontrolü ihmal etme. Dr dan cekinebiliesin ama yapacak birşey yok bebeğin daha önemli. Makasla kisaltmayi dene