Ceren_01 Kızlar 25 haftalıkken hastaneye gittiğimde doktor sıvının 8 milim olduğunu söyledi bugün 28. Haftadayım ve 9.1 olmuş bunu yaşayan var mı çok korkuyorum on beş gün sonra tekrar çağıracağını söyledi umarım düşer 😥 böyle olupta sağlıklı doğan var mı birde daha çok yükselirse ne olur 😥
Filiko Ceren_01 yanında ek bir rahatsızlık yoksa genelde gecıyor anne karnında mudahake edilmiyor, fetal dna yonlendırdıler mı
Mucizepamugum Ceren_01 dediginiz sanırım lateral ventrikül grnişliği benim kızimında ayrintili ultrasonda öyle denmişti sag 8.1 sol 8.2 çikmişti başka bir doktora attim yanliş ölçülmus tekrar yaptirin dedi tekrar kendi doktorumda geçmiş düzelmiş dedi ceviz yemeyi birakmiştim tabi ben çok sukur kizim saglikla dunyaya geldi hamd olsun simdi 5 ayligiz 🤲
Filiko Ceren_01 seni cok iyi anlıyorum canım bende 22 haftamda duyduğumda dunya basıma yıkılmıştı perıntolog soylemıs ti bana 2hafta sonra tekrar gel demistı gıttıgımde biraz yukselmıstı fetal dna yonlendırdıler arastırma hastanesinde yaptrdm sonuc temiz cıktı eger Baska bulgu varsa o zaman sorun olurmus ama merak etme %90 gecıyormus bak youtu.be lateral ventrikül korıd yaz kırmızı onluklu bı doktor cok guzel acıklamıs rahat edersın
Mimik Bi bilgim yok kuzum, telaslanma, insaAllah biaey yoktur… doltlrun kim?.. Baska bi doktora daha mi gorunsen?…
Ceren_01 Filiko Başka bi bulgu yok cnm on beş gün sonra tekrar gel dedi eğer düzelme olmazsa perintolojiye yönlendirecek işte fetal DNA henüz demedi
Ceren_01 Mucizepamugum çok sevindim cnm sağ Salim almışsın kucağına ceviz yemeyi bırakimmi orasını anlamadım
_edaa Hidrosefali mi? Doktorunuz ekstra bi şey söyledi mi geçen sene ben yaşadım aynı durumu. Bizimki hidrosefaliydi. Kafasında su birikiyordu ve kafası büyüyordu yaşamla bağdaşmıyor demişti doktor ekstra böbreklerde falan kistler oluşmuştu. Biz sonlandırmıştık ama bizim ölçümler çok yüksekti 17 ölçmüştü doktor. 20 haftalıkken sonlandırdık biz malesef. Sizin ölçümünüz çok minimal bence düzelir hiç korkmayın perinatolojiye takipli ilerlemenizi tavsiye ederim
Ceren_01 _edaa Sadece kafasında sıvı birikmesi var dediğim ölçülerde cnm başka bi yerinde bişey yok ama ister istemez korkuyor insan inşallah düzelir
_edaa Ceren_01 düzelir canımmm allahın izniyle, hiç korkma strese girmemeye çalış🌸 rabbim yardımcın olsun
Edaliko Filiko canim merhaba . Benimde ilk başta tek tarafli 8 çıktı .son kontrolde yani 29 haftada 9.5 çıkınca fetal mr çekildi şükür bir sıkıntı çıkmadı. Bu hafta kontrol var çok korkuyorum insallah düşmüştür senin haftalar ve değerler nasıl .burda okuduklarım da genelde 30.haftq sonrası düşme olmuş sizinde oyle mi oldu insallah bizimde düşmüştür
Ceren_01 _edaa İster istemez giriyorum cnm 😢 sizde böyle bir durum yaşadınız mı ya da bilginiz var mı
Nai125 Ceren_01 Benim oğlumun ki sinirdaydi. Doktor surekli takip etti saglikli dogdu suan 3 yasinda masallahi var. Korkmayin o donemlerinizide zehir etmeyin gebelik haftasi ilerledikce duzeliyor.
_edaa Ceren_01 evet ben yaşadm söyledim zaten. Ama biz sonlandırdık gebeliği çok ilerleme oldu bizim bebekte hidrosefali teşhisi kondu. Benim için de riskli olduğunu söyleyince doktorlar sonlandırmak zorunda kaldım 🥺
_edaa Ceren_01 bizim bebekte böbreklere falan da baya kist oluşmaya başlamıştı. Organlarda sıkıntı çıkmıştı ondan dolayı biz kaybettik
Ceren_01 _edaa Çok üzüldüm cnm bende ilk bebeğimin kalbi durduğu için kaybetmiştim buna da bişey olursa maf olurum 😓 kaçıncı haftada sonlandırdılar
Filiko Ceren_01 yok canm sorun degil bende senin gibiydim cift taraflıydı benimki ilk 7,3 ikisi 2 hafta sonra biri 7,9 olmustu dıgerı 5,0 dusmustu