Kızlar 39 haftyıda geçtim gelmiyeck gibi hissediyorum halaa tık yok. Acaba egzersiz hurma ilişki vs bırakıp akışına mı bırakmak lazım ilk gebelik olunca biran önce kucağıma almak öpmek doya doya sevmek istiyorum kuzumu. Sabrım tükeniyor bıraksam mı herşeyi sizce napamalıyım?