Pazartesi günü doğum yaptım kızlar bebekte solunum sıkıntısı var dediler küveze koydular sonra enfeksiyon kapmış dediler anneden antibiyotik başladılar 😭 bugün gittim bebek entübe edilmiş zatüre dediler o kadar kötüyüm ki içim yanıyor kızlar bu süreç çok zor yawrumu öyle gördüm bittim bu süreci geçiren var mı ya ne yapmalıyım 😬😭🥲🥺