nesoo12 inan elimde degil. Bebegim haftasinda dogdu. Ama göğüslerim buyuk ve ucu olmadığı icin ağzına alamıyor. Manuel pompa denedik, silikonlu uc denedik, şırınga denedik ucu cikmadi. Dun esiim elekrikli sut sagma makinesi aldi butun gün sagdikta verdik. Cok oturdum karnimin uzerine ondan mi agri yapiyor anlamadim. Bebegime esime evime sanki yetemiyorum oyle hissediyorum. Butun misafirleri eve gönderdim iyiyim gidin rahat ederim dedim. Gittiklerinden beri ağlıyorum. Annemle gorumcem hep yanimdaydi oysaki ben iyi hissedeemdim kendimi.. 😔