Lulikli Nurr1 benim oğlum olucak aren koyucam adını. Oyum aren dua dan yana 👍🏻 Cinsiyetiniz kızsa dua daha güzel tek başına. 😊
Nurr1 Lulikli ikisi arasında kaldık bebeğim kız aren ismi de çok hoşumuza gitti kararsızız yani çok 🙈
Lulikli Nurr1 aren bence biraz daha erkek ismi gibi geliyor bana kıza çok yakıştırmıyorum daha maskulen geliyor bana. Dua daha feminen arene göre tabi belki benim bebeğim erkek ve o şekilde diye de olabilir 😊