Ylzz00 2 ay oldu doğum yapalı göbekli olduğumdn dikiş yerlerim Pişik olmuş kızarmış bşi olr mu telaş yptm
Papaatyaam_38 İltihaplı bi akıntı yoksa korkma kuzum 20 günlük sezaryenlıyım iltihap aktı yaramdan Şuan antibiyotik kullanıyorum kızarıklık içinde antibiyotik krem sürüyorum evinde batikon varsa sana tavsiyem batikon sür gazlı bezle enfeksiyon oluşmasın