Deva22 epidural sezeryan dogum yaptim ilk dogumumdu oncesinde herkes sezeryan cok kotu vb seyler duymustum fakan 32 haftalik erken dogum oldu acil sezeryana alindim ve ameliyattan ciktiktan sonra gram agri sanci vb sey yasamadim birkere koluma serum takildi okadar sirtimda takili olan seyi farketmemisim bile ertesi gun doktir cikartmaya geldiginde gordum 🤭 2 saat icinde ayak uyusuklugum gitti ve hemen kalkip yuruyebildim sifir agri ve sanci ile cocuk oyuncagi gibiydi cok memnun kaldim 2. Gebeligim suan ve yine ayni durumu tercih edicem 🤗