MissMuso Sağol canım benim İnşallah 💕. Kumaşları kaliteli tabi sen yine özellik kısmından bak %100 pamuk yazsın bazılarında yarı yarıya olabiliyor ama bu Civilde de böyle. Kalıp konusunda da ben genel olarak büyük tercih ettim. 6 9 aylık. Çünkü ablam yeğenim 2 3 aylıkken 6 aylık kıyafetleri giyiyor demişti. Tabi bu bebeğin yapısına göre de değişir.