GamzeYlcnr Merhabalar 10+6 günlük hamilryim. Bayramdan sonra ikili tarama testine gideceğim. Doktorum 12-13 haftalıkken cinsiyeti belli olur büyük ihtimalle dedi. Siz ne zaman öğrendiniz ? 🙏🏻
Senos GamzeYlcnr çok erken yanılma payı fazla. İkili tarama testinde benim doktorum yorum dahi yapmadı kesinlikle söylemeyeceğim demişti💁🏻♀️ Bence doğru olanda erken erken yorum yapılmaması 🤗 16. Haftamızda öğrendik kızımızı 👼🏻
fatma2344 Doktorun baktigi ultrason cihazi iyise bebekte kendini net gosteriosa cok erken haftalarda da ogreniliyor bebegin cinsiyeti. Bize 11+3erkek bebek denmisti 25+4 deyiz halen degismedi
Mutlulugum 12 de tahmin yanlisti(kiz), 13 de(erkek) gordu, 20 de de kesinlesti oglusumun pipisi. Yanilma payi cok yuksek
Beriliko Mutlulugum benimde 12 de kıza benzetti bakalım 16 da tekrar gidicem merak içindeyim ☺️Size neden kız dedi kemik yapısından dolayımı
Aysun2834 GamzeYlcnr 19.haftada gösterdi kızım kendini ama detaylıya kadar bekleyelim dedi doktorum çünkü her kontrolde gizliyordu kendini benim kızım biraz nazlı 32+2olduk hala yüzünü göstermedi bir kere bile artık doğduğunda görücem inşallah 🙏🙏
Mutlulugum Beriliko Hayir, bacak arasina bakarak daha cok kiza giidyor bu cizgiler genelde yanilmam 70% fln dedi. Ama yanildi.🤣
Berzan Yolunda 14.hafta da öğrendim su an 8. Haftadayiz sabırsızlıkla bekliyorum merak ediyorum acaba kiz yada erkek de neler yaşıyorsunuz belirti olarak arkadaslar
Patito__ GamzeYlcnr 12+3 de ogrendm 12+1 gozukuyor dedi ama yine de tahmin etti erkege benziyor dedi tabi cogu degisebiliyor bu haftalarda pek kaptirmamak lazım
Mucize2 Doktorum bilgilive ultrasonu iyi bence 2d baktım markasına bana 11+2 de %70 kız dedi değişeceğini düşünmüyorum