Nazlierdemir Kızlar ya 29+4 haftalık hamileym 30 olcam hala karnım göbek gibi duruyor ya hamile olduğum belli değil ne zamn büyüycek bu karnım acaba 😀
Beno Nazlierdemir benimde öyle ya 32ye giricem minicik bı karnım var hamile çekimi yaptırmak istiyoruz karnım küçük olduğu için pek içime sinmiyor 😂
Busekaracaa Nazlierdemir merhaba belki iç karnınız geniştir benimde 37 haftadayım ama karnım varla yok arasında doktorum iç karnın geniş demişti bana
Fatma29 Nazlierdemir benimde ilk hamileligimde bayaçıkmıştı şimdi ikinciye hamileyim sezeryan göbeği gibi duruyor
Asyapolat80 Beno ertelemeyin bence ben de karnım küçük diye içime sinmemişti 36 da falan yaptırırım diyordum ama 32 nin sonunda sancım çıktı o gün bu gündür hastanede yatıyorum ve çok içimde kaldı çekim😅
eviminilkkusu Haftama gireceğim kızlar sanki göbeğim hiç bu ayların göbeği gibi gelmiyor bana bebek büyümüyormu diye endişe ediyorum biraz ağırlaştım ama herkesin anlattığı kadar bi ağırlaşma daralma bile yaşamıyorum iyi bişey mi değil mi anlamadım 🤷🏻♀️