myasise Giz2m arkadaşım o siteye yaptırdı 1 sene önce . Bende oraya sipariş verdim daha yeni bi sıkıntı yaşamadık ☺️
burcuacrr Giz2m sorun olmuyor ben de orda yaptırdım çok güzel. Ters çevirip 30 derece de sıvı bebek deterjaniyla yıkamak gerekiyor.
Clk56 Giz2m kumaşı cok güzel yumuşacık cok begendim ama yıkamaya cesaret edemedim yazı çıkarsa diye elimde mi yıkasam diye düşünüyorum
Sukranndemirall Ben aldım geçen hafta ve makinede 30 derecede Tersine çevirip yıkadım hiç bir sorun olmadı
Sumiire Giz2m bebiş sağlığı için egzama veya allerjik çocuk olabilir bebek deteranı yada toz granül sabunla yıkamak daha sağlıklı kıyafete bişey olacagını zannetmiyorum
kubraakull Bende bebeqondan yaptırdım bu hafta gelecek herkes orayı tavsiye ediyordu çok ilgililerdi zaten, umarım beklediğim gibi gelir gelince hemen fotoğraf paylaşırım 🙈🤗