Hanımlar merhaba ben 4 ocakta transfer oldum 2 embriyo konuldu 16 Ocak beta 150.3 19 Ocak 319.5 24 ocakta ise 2684.7 çıktı böyle olup ikiz olan varmı,2 gün önce doktora gittim tek kese göründü sonradan görünebilir dedi 2.kese lütfen cevap verirseniz çok sevinirim çok heyecanlıyım🤰🥰🥰