Der Slm bacılar ben 12+3 oldum 2. Bebeğim ilki kız cıma kontrol var acaba cinsiywt söylermi siZlerden cinsiyet öğrenen oldumu
Ayca2814 Der 12de daha belli olmuyor. 14 gibi tahmini söyler, ama 16dan önce genelde kesin birşey söylemiyorlar
zehsan Der yarın bende 12. Haftya gircem benimde ilk cocugum kız. haftya kntrolüm var baklım tahminde bulunabilcekmi?
Jetaime Der bende 12 haftayım bugün kontrolüm vardı ama kar yağışı sebebiyle iptal oldu.. Doktorum gösterirse oluşmussa tahmin etmeye çalısırız dedi bakalım bende çok heyecanlıyım aşırı merak ediyorum
Budiss_Moms Der Canım doktorun tahmin edebilir ama sen yinede kesin doğru gözüyle bakma çünkü erken olduğu için yanılma payı çok yüksek oluyor bana o haftalarda kıza benziyor dedi ertesi hafta erkek olduğunu öğrendik
Ayca2814 Der Kesin mi söylemişti? Normal de doktorlar 16haftaya kadar net birşey söylemiyorlar yanlış görme ihtimaline karşı.
Brn34- Ben de bugün 12 hafta 4 günlük oldum ve hastaneye gittim detaylı ultrasonda cinsiyetini söyledi doktor 🥰
ebru_ctn28 Brn34- ayy darısı bana ya bende bu kez farklı olsun istiyorum benimde iki kızım var bunu erkek istiyorum bakalım nasip 😍💙
Hifaberra Der bende 12+5 oldum canım kesin öğrenmek için 14 de gideceğim inşaallah iki kızım var bu üçüncü 🤗🤲 inşaallah hayırlısıyla gönlümüze göre olur
Hifaberra Der Amin inşaallah canım 🤗🤲 Büyük kızım 5 yaşında Küçük kızım 1 yaşına girecek bu ay 13 haftalık hamileyim
Ogretmen1anne Dün doktor 12+4 olduğunu söyledi. Cinsiyet sormadım o an sadece sağlıklı mı onu öğrenmek istedim. Ama şu an aşşşııırrııı merak ediyorum 🤗🤗🤗
mucizem42 Der 13+2 oldum yarın kontrolüm var hava durumuna göre gidebilirsem öğrenirim insalllah cinsiyetini 🙏