Kizlar bakar mısınız. Benim ilk sezeryanim devletteydi cok memnun kaldim. Ama ilk başta başıma ne gelecegini bilmediğim için cok rahat geçti ameliyatim. igne yapıldığı an filan.. simdi internette bazi seyler okuyorum eger anestezi uzmani acemiyse iyi degilse igneyi duzgun yapmazsa sakat kalma ihtimali varmis böyle seyleri okumaktan baya stres yaptim 🤦 sizce oyle birsey olabilir mi yani sakat kalma durumu