Duygukoroglu Arkadaşlar haftaya Çarşamba gününe kadar bebek gelmezse suni sancı vericek doktor 1cm açilmam var sizce açilmam olurmu 39+2de alınmış olucam doğuma
cerenmina Duygukoroglu neden 39 da alıyor? Ben su an 39+2 im doktorum 31 ocak tam 40 haftam o zamana kadar bekleriz diyor..
AliSilan Duygukoroglu doktor tabi onlar daha iyi bilir .çok erken değil mi çocuğunuz iyise suyu yerindeyse biraz daha beklesetseydi. Benim acılmam, sancım yoktu 41+2 günlükken suni verdiler o şekilde doğurdum 12 saatte.
Duygukoroglu Bilmiyorum o şekilde söyledi bize de açılma olmazsa suni ile sezaryan dönecek diye korkuyorum 🥺
Duygukoroglu Herşey normal şuan sadece kilosu biraz 1 hafta önde gidiyor onun dışında bir sıkıntı yok şimdi bende düşünce dank etmeye başladı yani sonuçta 40 da sancım gelicek belki neden 39da suni 🙄
AliSilan Duygukoroglu bencede isterseniz yine bir görüşün ama şuan anne karnı onun için en güvenli en iyi yer haftasına göre . Yine sizin kararınız Allah yar yardımcısı olsun her annenin, bebeğin . Doktor çok önemli gercketen