minikmucizemmmmmmm Kızlar biz aranıza yeni katıldık daha 6+1′iz 🤭ama ben egzersiz yapmak istiyorum. Sizin yaptığınız veya önerilen hamile egzersiz programı var mı ?
Esra_G minikmucizemmmmmmm minikmucizemmmmmmm merhaba hoş geldin :) ilk 3 ay için acele etmemeni tavsiye ederim doktorum çok destekçidir bu konuda ama ilk 3 ayı sakin geçirmemi tempolu hafif 30 dk 40 dk yürüyüşleri önermişti. Bir de oturarak çalışan olduğum için birkaç hafif bacak hareketleri önermişti. Bu arada ben youtubeda elçin demirel takip ediyorum sonradan eğitim alan değil bizzat içerden yetişen biri hamile pilatesi konusunda videoları var 0-3 3-6 6-9 şeklinde partlara bölmüştü. Yürüyüşlerle başlıyordu istersen bir bakarsın. 🌸
EceDrn minikmucizemmmmmmm melike yoga var youtube ta canım onun videolarına bakabilir imstagramda denk gelmiştim heekes memnun bende öyle