Ebeanne97 bizde 3.gün sonra 15 haftalık olcaz prilam kullanıyorum hala bulantı kusmalarım var bir gün iyi oluyor bir gün kötü bugün kusmadıysam ertesi gün mutlaka kusuyorum.. Az kaldı geçecek diyorlar inanmak istiyorum 🥺 hamileliği zor olanın doğumu kolay oluyor diyorlar ona sığınıyorum napim🙊🥺