Ezoo35 Selamlar. Ben 11+3 haftalık gebeyim hala folik asit kullanıyorum. Cuma günü randevum var. 12. Haftaya kadar mı kullanıcm yoksa bırakmalımıyım?
Ozge Ezoo35 ben de 12.hafta kontrolüme kadar kullandım. Sonrasında bana multivitamin ve demir ilacı verdi. Multivitamin içinde yine 400mg foilk asit var. Doğuma kadar bunlara devam edicez dedi.
Ezoo35 Happymami tamam o zaman çok teşekkür ederim kafam da deli sorular Allah korusun bebeğime de zararı olur mı diye kendimi yedim
Ezoo35 Btl44 yok yaa 16. Hafta değil 4 aylık olmuş oluyorsunuz. 3. Aydan sonra kan ilacı ya da vitamin falan veriyor. Özele mi gidiyorsunuz devlete mi
Simsim60 Ozge bende aynı şekilde regenesiz max la başladım 16 haftalık olcam doğuma kadar kullancakmışım içinde hem folikasit hem vitaminler var.zaten folik asiti bırakın diyorlar sonra demir ve kan ilacı veriyorlar onların içinde de folik asit oluyor
Ezoo35 Simsim60 yok hani ilk tahlil mi yaptırıyorlar vitamin kan ilacı falan vermek için yoksa direk vitamini yazıyorlar mı
Simsim60 Ezoo35 yok canım klasik herkese veriliyor kan ve demir ilacı.ama tabi tahlillerede bakarlar değerler düşük olursa dozunu artırıyorlar.