Aysmaa Şuan ne tat ne koku alabiliyorum aynı durumu yaşayan var mı. Ne yaptınız ne kullandınız öneriniz var mı
Fato6577 Aysmaa ahh çok kötü bir durum çok geçmiş olsun bende geçirdim. Bol sıvı tüketin ve dinlenin.
senaazraosman23 Dün karantinam bitti olucektim resmen ve 38 haftanın 2. Gunundeyim 4 Şubat’ta doğumum var sezeryan 3. Bebeğim ama 2gundur bitmeyen bı baş ağrısı ve burun tıkanıklığı 🙄
Nazife2019 Şu an covid pozitifim. 23 hafta 0 günlük gebeyim. Doktorum mutlaka kan sulandırıcı kullanmamı söyledi en az 1 ay boyunca kullanacakmışım. Gebelerde kullanılıyormuş
Aysmaa Nazife2019 bende aynı durumdayım doktorum bol su ve C vitamini dedi . Kan sulandırıcı vermedi. Ama burnum çok tıkalı
Aysmaa Fato6577 of ne zor hemde yediğüö hiçbirşeyin tadını alamıyorum kolonyanın tadını bile alamıyorum
Nazife2019 Aysmaa bilmiyorum ben üç ayrı doktorla konuştum. Üçü de muhakkak kan sulandırıcı içmen gerekiyor dedi