papatya981 Sizce sart mi ? Ve kullanışlı mi yaza geliyor doğumum göğüs ucunu gösteriyor diyenler var dışarida nasıl kullanıyorsunuz kullanan kişiler
Melos12 papatya981 bence kullanışlı oğlum Haziran doğumlu ve hep onu kullandım şuan tekrar hamileyim ve onu kullanmaya tekrar başladım doğumdan sonrada devam🙃
Derininannesi_ papatya981 bende almadım henüz baya baktım ama bekleyim bakalım önerilere göre alalım😉
guzelbebegimmmmm papatya981 bence bayağı kullanışlı. Göğüs pedi kullanıyoruz beraberinde. Uçlar belli olmuyor
Sedacyln papatya981 doğumuma 15 gün var canım bende aldım emzirme südyeni ve atleti birer tane. Kaplı alırsanız göğüs ucu göstermiyo kapsız alırsanız gösteriyor
Meleekk papatya981 çok kullanışlı, bence kesin almalısın. Zaten göğüs pedi takıyoruz belli olmuo ucu 🤭 ben evde de dışarıda da rahat ettim. Ucu belli olur diye korkuodum bende ama benimki belli olmuo. Sıkıntı yaşamadım 🥰
ezgi0901 papatya981 sadece penye olanlar var onlar göğüs ucunu belli eder ama bir de normal sutyen gibi süngerliler var dışarda kullanım için, ben ikisinden de aldım birini evde birini dışarda kullanacağım