ftmkucuk Güzel anneler selamlar. 19+1 gebeliğim çok şükr bebeğimin hareketlerini hissediyorum aralıklı olarak. Ama genelde sanki kasık bölgeme yakın alt kısımdaymış gibi yada bana mı öyle geliyor bilemiyorum. Herhangi bir sorun yok kontrollerimde doktorun belirttiği. Benzer durumu yaşayanlar yada hidsedenler var mıdır?🌸
minikportakal ftmkucuk bende hala kasıklarımda hissediyorum 19+1 benim de artık her hafta 1 cm yukarı çıkacakmış
Eminedmr ftmkucuk ben vajinamdan cikicak saniyorum ama normalmis 21 haftalik olduk kasiklarimda sagda solda hareket ediyor simdi
ftmkucuk minikportakal Evet . Öyleyse normal şuan için diyebiliriz😇🙏 ne sıklıkla hissediyorsunuz hareketleri
ftmkucuk Leylasiva21 peşinizden geliyoruz bizde 😇 Birde erkek çocukları ddaha hareketli olur derler. Benim de küçük hanım maşallah çok hareketli çok erken hissettim 16. Haftadan beri hergün de hissediyorum🧿
minikportakal ftmkucuk sürekli hissediyorum özellikle sabah sonra öğlenleri yemek yiyince akşamları da bişeyler yerken hissediyorum
ftmkucuk Eminedmr evet sanırım şuan bu sekılde hissedilmesi normal zamanla yukarı çıkıyor minnoşlar🙏😇
Leylasiva21 ftmkucuk hiç alakası yok kizlar daha çok durmuyo bende ilk gebeliğim olmasina rağmen 18 haftalık hissettim. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🥰
Gzmpyrz ftmkucuk bende genelde kasıkta bazen göbek deliğim otlarda hissediyordum benim bebeğim hala aşağıdaymış şimdiye çoktan yıkarsa olması gerekirdi dedi yatıyorum bol bol
by_aytac 19 hafta olduk bu gün ve ben haraketleri hiss etmiyorum duşdayken su dökülünce haraket ediyo sağa- sola haraket etdiyini görüyorum, sadece hiss etmiyorum bu normalmı? Karnım da çıktı artık gözle gözüküyo
ftmkucuk by_aytac 19. Haftada dışardan hareket ettiğini mi görüyorsunuz? Erken bir hafta bunun için sanki ama yinede bilemiyorum. His konusunda hepsi farklı oluyor gerçekten his etmiyo olmanız anormal değil 22/23 lere kadar hissetmeyenler var. Normalmiş
by_aytac ftmkucuk evet görüyorum dışardan. Bebekler suyu sevmiyo o yüzden su deydiğinde bi dikleşme oluyo baya bi sağda ve ya solda doktor maşAllah iyi bakmışsın büyük dedi her gün muz yiyerim çok faydalı bebek için kilo yapıyo🥰
ftmkucuk Gzmpyrz 20. Hafta henüz çok erken değil mi tam yukarı çıkması için bi kaç haftaya gittikce çıkacaktır diye biliyorum
Gzmpyrz ftmkucuk ilkinde böyle bişeyle karşılaşmadım ikinci hamileliğim bende anlamadım bebek aşağıda şuan yukarıdan bakmam gerekirken kasıktan bakıyorum sana yat dinlen uzan bol bol dedi