renginnnock o haftalarda ben de öyleydim 😁 mide bulantısı vs bitmişti, ee tabi karnım da çıkmamıştı daha. Şimdi 32.haftada hamile olduğumu bayaa bayaa hissediyorum 😁 sabaha karşı uyanıp tekrar uyuyamamak, azıcık hızlı yürüyünce nefes nefese kalmak, sebepsiz ağlamak vs 🙈 sağolsun kızım da unutturmuyor, şu an karnımın sağ tarafında kazı çalışması yapıyor maşallah 🥰