Kizlar ben dogum oncesi regl oldugum zamanlar cok agrili ve mide bulantili geciyordu. Gunde 4 5 kez istifra ediyordum. Yeni dogum yaptim simdi korkum yeniden o hale gelmek. Ama bu kez emziriyorum. Ilac kullanamayacagim. Doktoruma sordum majezik ve meptamid icebilirsin dedi. Kullanan varmi bilgisi olan icmek dogru mu. Yillardir sadece parol diye biliyorduk kafam karisti iyice.( calisiyorum ilac icmeden ayakta durmam mümkün degil)