Edagulgonce ben de seninle aynı durumdayım 37. Haftamdayım.. ağlamaktan içim çıktı. Ben negatifim eşim pozitif karantinanın 6. Günündeyiz, ama hala eşimde hapşırma halsizlik var. Karantina bitince bulaş riski de biter mi, eşim iyilececek mi, geçen hafta kontrolüme gidemedim bebeğim iyi mi… kafam allak bullak