DuyguErgl medikal parktaki kadın doğum icapçıları acil durum doğum olmadığı sürece gelmiyorlar. Heleki o hastanenin hastası değilsen bizim kadındoğım acilimiz yok deyip gönderiyorlar. Ben medikalpark ın hastasıyım şimdiye kadar 4-5 kere hastanede yattım bi ker doktor gelmedi bakmaya. Ebeler nst ye bağlıyorlar sonra kendi doktoruna msj atıyorlar o kadar. Bi de o kadar para alıyorlar geceliği 800 tl. Yazık günah.