Ozgee96 Kızlar bir hafta önce doktora gittim yumurtamın 1 tanesi 17 mm olmustu simdi gittim doktor kistleşmis atilan yumurtada kistleşir belli olmaz dedi 29 mm olmuştu böyle olupta hamile kalan varmı ? Gebeliğe engel degil dedi ama canım sıkıldı
Ozgee96 bigunanneolucak doktora gttim zaten gerek yok dedi ben kasık ağrım için gittim yumurtamın birtanesi büyümüştü ama bugun gittim 29 mm olmuş kistlesmiş ama korkulacak bisey yok eger yumurtan atılmıssada gebe kalırsın dedi