CeyAsel1 4 cm de yapılıyor epidural, benim açılmam çok hızlı oldu epiduraldwn sonra 6 dk içinde doğurdum 🤣 takılırken hiç ama hiçbişey hissetmedim . çıkarılırken de . doğumdan sonra da gayet ayağa kalktım , tekerlekli sandalyeye oturacağımı bilmşyodum yürütseler yürürdüm yani 😅 benim açılmam son sürat olduğu için eğidurali kesmeye vakit kalmadı , doğum anında sanırım kesiyorlar epidurali ıkınma daha iyi olsun diye . 6 dk için almış oldum ben epidurali ha dünyanın en mükemmel icadı . ikinciye hamileyim , yine alıcam normal yaparsam . sancı geldiğinde karnınız kasılıyor ama asla ağrı acı hissetmiyorsunuz . sonrasında bel ağrısı konusunda ben ayırt edemedim benim zaten yıllardır bi bel ağrım var , extra bi ağrı olmadı normaldeki bel ağrılarımın üzerine