elifcicek_07 ben gebeliğim başlarında gitmiştim ama memnun kalmadım bebeği görmek için o kadar çok karnıma bastırdı ki çıktıktan sonra uzunca bir süre karnım ağrımaya devam etti bebek hakkında doğru düzgün bilgide vermedi sonra senin rahmin ters dedi Antalya da gitmediğim doktor kalmadı tüp bebekle bebeğim oldu gittiğim hiç bir doktor böyle bir şey söylemedi o rahmi ters gördü sana sezaryen yapalım demeye başladı daha 7 haftalık hamileyim ben de ben normal istiyorum dediğim de tavır yaptı ben normal doğuma falan giremem anca sezaryen olursa yaparım onda da benim hastanede olduğum güne denk getireceksiniz ve seminerimin olmaması lazım demeye başladı ben gebelik takibi için 12. haftaya kadar bakabilirim sonrasında başka doktora gidersin ama sezaryen için ona gidecekmişim o da hastane de olduğu günlere denk getirmem gerekecekmiş önerdiği doktorda öğrencisi mi neymiş eşim aşkım istersen çantanı ben tutayım dedi hemen doktor tabiiii hamileyken aşkım canım cicim sonrasında göreceğiz demeye başladı beni bu davranışları rahatsız etti ve bir daha gitmedim