Gmz34- ilk 3 ay ve son 3 ay işlem yapmıyorlar canım aradaki zamandada kadın doğumcunda özel izin kağıdı ile yapıyorlar ama çok dayanılmayacak ağrın varsa kadın doğumcuna söyle istisna yapanları da duydum bilirim diş ağrısını Allah yardımcın olsun bende yaptırdım dayanamadım gebeliğimin ilk haftasıymış gebelik testi istedi dişçi yaptırdım negatif gittim dişi yaptırdım rahatladım adetim gecikince tekrar test yaptım meğer hamileymiştim şükür birleyen olmadı doktoruna danış sende az anestezi ile belki yapabilir